2012. szeptember 16., vasárnap

~Hova megyünk Billie??


8. rész : )


- Szóval, a helyzet az, hogy… - ismételte magát Ben bácsi.

Sírás közeli állapotban voltam, bár nem tudtam eldönteni, hogy miről is van szó. Az egyik szemem sírt volna a szorongástól, a másik pedig bizakodva mosolygott.

Szívesen megállítottam volna az időt és felsikítottam volna, majd jót röhögve magamon, így már a feszültséget leküzdve visszacseppentem volna a rendes kerékvágásba. De nem tehettem.

- Kérlek, bökd már ki! – mondtam.

- Nos, Emily! Hát arról van szó…

Már majdnem elájultam amikor Billie rohant oda hozzánk ezt kiáltva – Apa talált neked munkát!!! – 

- Te kis poéngyilkos, nézz már rá Emre , az a kétségbeesés az arcán… - bosszankodott Ben bácsi.

- Hát, én, ööö… ÁÁÁÁÁ!! – (ennyit tudtam csak kinyögni)

- Köszönjük Em ezt a szó szerint fülsiketítő hozzászólást. – jegyezte meg Billie.

Megkönnyebbültem. A fellegekben jártam.

~ Hol fogok dolgozni? Nando’s vagy Milkshake City? De jó lenne, úgy talán láthatnám a srácokat… - gondoltam.

Megöleltem Ben bácsit, majd rohantam fel a szobámba.

~ Sarah. Fel kell hívnom, most!

Sarah hozta a formáját, örült velem együtt. Ugrált és visítozott, mint egy óvodás
.
- És hol fogsz dolgozni? – kérdezte Sarah érdeklődve.

- Látod, ezt még nem tudom. Annyira megörültem annak, hogy lesz munkám, hogy a részletek nem igazán foglaltak le.

~ Bár így, hogy kérdezte, engem is kezdett érdekelni a dolog.

Bip-Bip. Jött egy SMS-em. Ez állt benne:

„ 5 perced van, hogy kicsípd magad. Egy különleges helyre viszlek el… A konyhában várlak. Billie xx  ”

Gyorsan elköszöntem Sarahtól, majd kerestem valami tűrhető rucit és feldobtam egy szolid sminket.

- 2 percet késtél. – mondta Billie gúnyolódva.

- Örülj neki, hogy csak kettőt. :D – mondtam – De mégis hova megyünk? – kíváncsiskodtam.

- Mióta szokás előre lelőni a poénokat?

- Wow. Akkor meglepetés lesz?

- Hát, hogy őszinte legyek, nagyon annak tűnik…:”D

- Két meglepetés egy napon… Nem lesz ez egy kicsit sok?

- Nem fogod megbánni, ezt garantálom. De előbb bemehetnénk a McDonald’s-ba? Nagyon éhes vagyok, és még időben vagyunk.

- Persze, menjünk!

Billie vett 5 sajtburgert, ami furcsa volt, hiszen egyiket se ette meg.

- Nem eszed meg őket? – kérdeztem meglepődötten. – Az előbb még éhen akartál halni…

- Á, inkább későbbre tartogatom. – felelt Billie.

~*~

- Billie, nem akarok beleszólni, de már vagy háromszor megyünk végig ezen az utcán…

- Először is csak teszteltem a megfigyelőképességedet, másodszor pedig túl korán jöttünk, valamivel el kell ütni az időt – magyarázta Billie.

~ Korán? Este 7 van… oO

Végre leparkoltunk, és Billie tanácsára sétáltunk egy kicsit. 

- Em, ígérj meg valamit. 

- Mégis mit? – kérdeztem.

- Bármi is fog történni, te nem fogsz sikítani…

Egyre kíváncsibb lettem, mi adna okot arra, hogy sikítsak, hol van az a különleges hely?

- Hát, rendben. – ígértem meg végül.

Billie ekkor átölelt, majd leszakított egy virágot, és a lazán befont hajamba tűzte.

- Így még szebb vagy – és mosolya és ragyogó szeme bevilágította az egész utcát.

Éreztem, hogy elpirulok. Nem szoktam bókokat kapni, és én se gondolom magam szépnek.

- Billie, van egy kis gond…

- Igen, mi lenne az? – kérdezte Billie kétségbeesetten.

- Azt hiszem, hogy én túl kíváncsi vagyok…

Billie csak felnevetett.

- Ne búsulj, ez természetes. Amúgy mennyi az idő?

- Negyed 8 múlt két perccel.

- Akkor lassan ideje indulni.

Majd sarkon fordult, és elindult az ellenkező irányba magával húzva engem is.

- Ez most mi? Egész eddig arra gyalogoltunk, most meg visszafelé megyünk?

- A helyzet az, hogy pont a megfelelő helyen parkoltunk, csak gondoltam elterellek egy kicsit.

~ Francba. Abszolút nem figyeltem, hogy hol álltunk meg.

Hirtelen megpillantottam egy hatalmas irodaház-szerűséget.

Rajta óriás lila betűkkel ez állt:  

 / folyt. … (: /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése