2012. szeptember 21., péntek

~20.rész


20. rész : )

Sziasztok! :) 
Remélem, hogy jól vagytok, és a suli nem veszi el a kedveteket az olvasástól... :D
Mostantól 3 komi után jön majd a kövii mert hogy suli idő van és nem nagyon tudok írni. Jó olvasását! Komizz és Iratkozz fel:) ♥



A mozgólépcsők felé vettük az irányt, és egy emelettel feljebb mentünk. Cher ötlete tetszett, kémkedjünk egy picit a férfi részlegen, hátha találunk valaki fogunkra valót.

Mondjuk én mit akarok?! Itt állok egy félvállas fehér felsőben, farmershortban, és tornacipőben, nem éppen a legelvarázsolóbb szett, és magammal nem vagyok megelégedve, szóval inkább az arcomat és egyéb részeimet nem részletezném, hogy milyen.

- Em, bevezetlek PasiOrszág kapuján, - átölelt, és a fülembe súgta: - járj nyitott szemmel, légy laza, és ne törődj azzal, hogy mit gondolnak majd mások.

Elég idős fazonokat láttam, most oké, hogy ismert, de akkor is több, mint 30 éves… Cherrel olyanok voltunk, mint két kisiskolás, aki kommandósat játszik. 

Az eladók már megmosolyogtak, hisz’ nyilvánvaló volt, hogy nem a legújabb ing kollekció miatt vagyunk ott, mondjuk az is igaz, hogy a ruhákra még rá se néztünk.

Hirtelen megálltam, és kővé dermedtem.
- Em, gyere már.

- Cher, várj. 

- Miért?

- Ő, őőő ott… a kalapoknál.

- Szia Zayn! – Cher ismételten felkiáltott, és már loholt is felé. – ssszz, gyere már, ne csináld.

Én, a vörös arcú, vigyorgó, totyogó idióta odavánszorogtam hozzájuk, Cher ismét elmondta, hogy ki vagyok.

Zayn döbbent arccal nézett rám.
- Te a lány vagy, a Hits-ből, a videónaplóból.      
                       
~ Eeeeez hihetetlen, ZAYN FELISMERT. Ha eddig nem lettem volna totálisan elpirulva, akkor most…

- Igen, én lennék. 

- Örülök, hogy megismerhetlek! – Majd kezet ráztunk. – Tehát a mosolygó idegen nem más, mint Emily.

Kikérte a véleményünket, hogy melyik állna jobban rajta, és Cherrel egyhangúan a szürkére szavaztunk. Levette a kalapot, és beletúrt a tökéletes hajába. Belenézett a tükörbe, és közölte, hogy még mindig istenien szexi, és ebben az a durva, hogy tökéletesen igaza volt!

A sokk hatása miatt alig bírtam gagyogni pár szót. 

- Ne haragudj, Em, nem akarok tolakodó lenni, meg ugye van is barátnőm, de szükségem lenne a telefonszámodra, sajnos nem árulhatom el, hogy miért.

- Rendben, de kérlek, ne add ki senki illetéktelen személynek.

- Hidd el, tudom milyen nagy érték egy telefonszám bizalmas kezelése.

Ó, hát persze, én hülye, Zaynnel beszélek. -.-

Lediktáltam a számomat, Zayn udvariasan elköszönt, és sietve elindult.
- Drága, itt hagytál valamit. – kiáltott utána Cher.

Zayn fejvesztve szaladt vissza, majd a zsebébe nyúlt, és értetlenkedő arccal nézett ránk, és közölte, hogy mégis miért, mert megvan a telefonja. 

- A kalapot hagytad itt, te lökött.

- Ó, hát persze. Kösz Cher, életmentő vagy! – egy cuppanós puszit nyomott Cher homlokára.

- Igazán nincs mit! 

Majd Zayn el is viharzott. – Na, mehetünk, vagy nézelődjünk még? – kérdezte Cher.

- Felőlem mehetünk, de légyszi kint hagy tegyek meg valamit. 

- Rendben van.  – majd a kasszához mentünk, fizettünk, és távoztunk a hátsó bejáraton, és onnan mentünk le a mélygarázsba. – Na, mit is szerettél volna tenni?

- Előbb azt ajánlom, hogy fogd be a füled! :D – sikítottam egy elég hangosat, már muszáj volt. 

- Most totálisan megértelek, én is ezt csináltam az első meghallgatásom után. 
:)

Beszállunk a kocsiba, és most hazáig vittek.

- Nem jössz be? – kérdeztem.

- Most nem köszi, még sok a dolgom. Örülök, hogy eljöttél velem, sokat segítettél! ;)

- Én köszönöm, hogy elmehettem veled!

- Majd csörgök, hogy mi hogyan lesz a péntekkel. Egy biztos, nagyszerű lesz!

Kiszálltam a kocsiból, intettem Chernek, Cody dudált, és végignéztem, ahogy eltűnik a kocsi az utca végén. Egy pici könnycsepp gördült le az arcomon, bementem a házba, fel a szobámba, elterültem az ágyamon, és azon gondolkodtam, hogy mennyire szerencsés vagyok, és ha ez egy álom is, akkor nem akarok felkelni, csak álmodni tovább…

Egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy a TV-ben látott nagy emberek ennyire közvetlenek tudnak lenni. Persze, az is közrejátszik a dologban, hogy Cher Lloyd mutatott be nekik, és és és és Zayn szexisten Malik velem szemben állt, beszéltem vele, rejtélyes okból elkérte az ÉN telefonszámomat. Hitetetlen. Már alig várom a péntek estét! ; ) …

5 megjegyzés: